پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 245
نویسنده : HOSEIN
دریافت صورتحساب سیم‏کارت‏های همراه اول از طریق SMS
ممکن است برای شما نیز این موضوع پیش آمده باشد که دوست داشته باشید بدانید هزینه تلفن همراه‌تان در یک برهه زمانی خاص چقدر خواهد آمد. یا حتی هزینه موبایل‌تان در ماه جاری و از فلان تاریخ تا فلان تاریخ چقدر می‌شود. مشخصاً با صبر کردن تا رسیدن به سر ماه و دریافت قبض موبایل میتوانید به این موضوع پی ببرید. اما در صورتی که از سیم کارتهای غیراعتباری همراه اول استفاده می‌کنید راه بسیار بهتری وجود دارد! با استفاده از این ترفند هر لحظه که اراده کنید می‌توانید صورتحساب قبض تلفن همراه را آنگونه که دلخواه‌تان هست بر روی موبایل خود به شکل SMS دریافت کنید.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , دریافت , صورتحساب , سیم‏کارت‏های همراه اول , از طریق SMS ,



بازدید : 240
نویسنده : HOSEIN
مخفی سازی فایلها به شیوه ای نوین در گوشی های سری N نوکیا
یکی از مشکلاتی که همواره گریبان گیر موبایل داران بوده و هست ، مخفی سازی عکسها ، ویدئو ها و در کل فایلهای خود بنا به هر دلیلی بر روی گوشی بوده است. بدین منظور نیز برنامه های جانبی متعددی عرضه شده است که هر کدام در نوع خود مشکلاتی دارند. اما در صورتی که گوشی شما از نوع سری N نوکیاست (N80،N73،N70و...) ، با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما معرفی خواهیم کرد میتوانید به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی فایلهای خود را از داخل گالری خود محو نمایید به نوعی که فایلها کاملأ موجود باشند اما در داخل گالری گوشی ناپدید شوند!

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , مخفی سازی فایلها , به , شیوه ای نوین , در , گوشی های سری N نوکیا ,



SMS رفته را به جوی بازگردانید!
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 269
نویسنده : HOSEIN
SMS رفته را به جوی بازگردانید!
یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از SMSباز ها پیش آمده باشد ، ارسال SMS اشتباهی برای فرد دیگری است! بدین صورت که به فرض قصد دارید جوکی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید ، اما به دلیل شباهت نام دوستتان با رئیس شرکت و کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر در دفترچه تلفن گوشی ، جوک را برای رئیس خود ارسال کنید که طبعأ حالت خوبی به شما دست نخواهد داد چرا که پس از زدن دکمه SMS ، Send ارسال شده است و نمیتوان جلوی رسیدن آن را گرفت! اما در صورتی که اندکی فرز باشید به طریقی میتوان پس از ارسال SMS تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است ، جلوی SMS را در بین راه بگیرید ، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز SMS به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , SMS , رفته , را , به جوی , بازگردانید , ! ,



کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 235
نویسنده : HOSEIN
کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل
مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازی پیامگیر ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , کدهای مخفی , سیم کارت های اعتباری ایرانسل ,



بازدید : 263
نویسنده : HOSEIN
بالا بردن صدای گوشی های سری N نوکیا با یک تنظیم ساده
گوشی های سری N نوکیا شامل N80،N70،N73 و... از گوشی های پرطرفدار حال حاضر بازار هستند. این گوشی ها نسبت به گوشی های سری 60 کلأ دارای ویژگی های بارزتری هستند ، یکی از این ویزگی قابلیت صدای بالاتر هنگام پخش فایلهای صوتی است. اما در سیستم عامل این گوشی ها ابزار دیگری نیز نهفته است که به شکل پیش فرض فعال نیست ، در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید با اندکی افت کیفیت صدای گوشی سری N خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , بالا بردن , صدای , گوشی های سری N نوکیا , با , یک , تنظیم , ساده ,



تبدیل Nokia N73 معمولی به Nokia N73 Music Edition
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 249
نویسنده : HOSEIN
تبدیل Nokia N73 معمولی به Nokia N73 Music Edition
همان طور که اطلاع دارید ، شرکت نوکیا گوشی N73 را در دو نوع عرضه کرده است. یک نوع گوشی N73 معمولی و دیگری N73 موزیکال یا Music Edition. (البته نسخه نایاب Internet Edition نیز موجود میباشد). تفاوت این دو نوع گوشی هم نام ، ابتدا در قسمت سخت افزار همانند رم دو گیگابایتی در Music Edition در برابر رم 128 مگی معمولی و دیگری در نوع نرم افزاری ، به شکل تفاوت ساختار سیستم عامل های دو گوشی است. به این گونه که در Music Edition ، قسمت های مختلفی برای پخش آهنگ با افکتها و قابلیتهای گوناگون در نظر گرفته شده است که در N73 معمولی خبری از آن ها نیست. به نوعی سیستم عامل دو گوشی تفاوت تقریبأ زیادی با یک دیگر دارند ، البته از نوع ورژن! تفاوت قیمت دو گوشی هم در حدود 25 هزار تومان میباشد. در این ترفند قصد داریم تا با ابتکاری بسیار جالب نحوه تبدیل و آپدیت سیستم عامل N73 معمولی به N73 Music Edtion را به شکل قدم به قدم برای شما مطرح کنیم.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , تبدیل , Nokia N73 , معمولی , به , Nokia N73 Music Edition ,



بازدید : 245
نویسنده : HOSEIN
افزایش صدای اسپیکر هر نوع گوشی همراه با استفاده از ترفندی عجیب و ابتکاری!
یکی از مسائلی که تمامی افراد هنگام خرید دستگاه موبایل به آن توجه میکنند قدرت صدای گوشی هنگام پخش فایلهای صوتی است. این موضوع گاهی آنچنان مورد توجه قرار میگرد که یک گوشی تنها به علت قدرت پایین صدا در هنگام پخش موزیک مورد پسند واقع نمیشود. راهکارهای نرم افزاری و همین طور سخت افزاری متعددی برای بالا بردن صدای اسپیکر گوشی مطرح شده که یا پیچیده هستند یا نیاز به صرف هزینه مالی دارند. اما در این ترفند قصد داریم یک روش بسیار عجیب و استثنایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید صدای هر نوع موبایلی را بالا ببرید و به نوعی حتی تحت افکت صوتی در فضا پخش کنید! بدون نیاز به هیچ ابزار خاصی و تنها با یک ورق کاغذ!

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , افزایش , صدای , اسپیکر , هر نوع , گوشی , همراه , با استفاده از , ترفندی , عجیب , و , ابتکاری , ! ,



هنگامی که گوشی خیس میشود!
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 238
نویسنده : HOSEIN
هنگامی که گوشی خیس میشود!
تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , هنگامی که , گوشی , خیس میشود , ! ,



تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 270
نویسنده : HOSEIN
تشخیص اصل بودن گوشی از طریق اینترنت
امروز در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت ترفندستان بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , تشخیص , اصل بودن , گوشی , از طریق , اینترنت ,



بازدید : 265
نویسنده : HOSEIN

مشاهده صورت حساب قبض موبایلتان و حتی دوستانتان از طریق اینترنت

یکی از کاربردی ترین قابلیتهایی که شرکت ارتباطات سیار برای مشترکین خود در نظر گرفته است که بسیاری از مشترکین از آن بی خبر هستند امکان مشاهده صورت حساب آخرین دوره قبض موبایل به شکل آنلاین و از طریق اینترنت میباشد. این ویژگی که بسیار عالی است و شما رو از شوکه شدن در سر برج فارغ میکند (!) ، به سادگی و تنها با وارد نمودن شماره تلفن همراه به همراه کدپستی مربوط به قبض موبایل قابل مشاهده میباشد. یعنی علاوه بر مشاهده صورتحساب تلفن خود میتوانید با دانستن کدپستی دوستان و اطرافیانتان صورتحساب موبایل آنها را نیز مشاهده کنید!

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , مشاهده صورت حساب , قبض , موبایلتان , و , حتی , دوستانتان , از طریق , اینترنت ,



2 ترفند جالب پیرامون ماشین سواری و SMS!
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 278
نویسنده : HOSEIN
2 ترفند جالب پیرامون ماشین سواری و SMS!
هم اکنون قصد داریم به معرفی 2 ترفند بسیار جذاب برای افرادی که خودرو شخصی دارند بپردازیم! البته ترفندهایی مرتبط به سایت و مرتبط با ترفند موبایل! ترفند اول در خصوص دریافت خلافی خودرو از طریق SMS است. شما از طریق یک ارسال SMS ساده میتوانید مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات جریمه شدن پلاک خودرویی که مد نظرتان هست را دریافت کنید. دومین ترفند نیز در خصوص بحث داغ این روزهاست. شما میتوانید با ارسال یک SMS ، کارت سوخت خود را پیگیری نمایید. تمامی مالکان خودرو و موتورسیکلت برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت کارت هوشمند سوخت خودرو میتوانند تنها با یک SMS از وضعیت کارت خود مطلع شوند. در صورتی که اتومبیل دارید این ترفندهای متفاوت را به شما پیشنهاد میکنیم!

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , 2 ترفند , جالب , پیرامون , ماشین سواری , و , SMS , ! ,



بازدید : 264
نویسنده : HOSEIN
نحوه تنظیم نمودن سرویس GPRS به شکل دستی در سیم کارتهای ایرانسل
در صورتی که شما نیز از سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل بهره میبرید ، به جدیدترین سرویس ارائه شده توسط این شرکت یعنی GPRS توجه داشته اید. شما از طریق این سرویس میتوانید از طریق گوشی خود به اینترنت متصل شده و به سادگی در اینترنت به گشت و گذار مشغول شوید. این سرویس از تاریخ 10 اسفند الی 15 فروردین 86 رایگان در اختیار دارندگان این نوع سیم کارت است. اما ممکن است بنا به هر دلیلی این سرویس بر روی گوشی شما فعال نشده باشد. در این ترفند قصد داریم آموزش تنظیم دستی فعال سازی سرویس GPRS را بر روی گوشی های Motorola , Sony Erricson , Nokia به شکل قدم به قدم مطرح کنیم.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , نحوه , تنظیم نمودن , سرویس GPRS , به شکل دستی , در سیم کارتهای ایرانسل ,



15 ترفند کاربردی برای دارندگان گوشی نوکیا N91
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 268
نویسنده : HOSEIN
15 ترفند کاربردی برای دارندگان گوشی نوکیا N91
یکی از پر طرفدار ترین گوشی های نوکیا و سری N آن گوشی Nokia N91 میباشد. این گوشی زیبا دارای ویژگیهای خاصی است که آن را از سایر گوشی های همنوع خود متمایز میکند. در خصوص این گوشی توصیه های نادرست زیادی وجود دارد به همین دلیل قصد داریم تا 15 ترفند بسیار کاربردی را برای دارندگان این گوشی معرفی کنیم تا از داشتن گوشی خود پیش از پیش لذت ببرند.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , 15 ترفند , کاربردی , برای , دارندگان , گوشی , نوکیا N91 ,



ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 253
نویسنده : HOSEIN
ارسال SMS بدون افتادن شماره برای فرد مورد نظر
قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , ارسال , SMS , بدون , افتادن , شماره , برای , فرد , مورد نظر ,



عکس برداری صحیح با گوشی های سونی اریکسون
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 263
نویسنده : HOSEIN
عکس برداری صحیح با گوشی های سونی اریکسون
بسیاری از افراد در هنگام انتخاب و خرید یک گوشی مناسب، گوشی های سونی اریکسون را به خاطر کیفیت دوربین این گوشی ها بر میگزینند. قابلیت عکس برداری دوربینهای گوشی سونی اریکسون مطمئنأ خوب است اما هم اکنون قصد داریم تا 4 ترفند ایده آل برای این گوشی ها را برای شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها میتوانید به شکل کاملا صحیح و بهینه از دوربین سونی اریکسون استفاده کرده و عکس برداری صحیحی داشته باشید.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , عکس برداری , صحیح , با , گوشی های , سونی اریکسون ,



حفاظت از تلفن همراه در برابر حملات مخرب
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 254
نویسنده : HOSEIN
حفاظت از تلفن همراه در برابر حملات مخرب
هر چه قدر گوشی های موبایل، همراه با عصر مدرن پیشرفت میکنند، مهاجمین نیز نقشه های بیشتری را برای آسیب رساندن به تلفن های همراه طراحی میکنند. این حملات میتواند از طریق پیام های کوتاه، نامه های الکترونیکی و سایر راه های ارتباطی برای شما ایجاد مشکل کند. هم اکنون قصد داریم ترفندهای این مهاجمین را برای شما بازگو کرده و راههای رفع آنها را نیز مطرح کنیم.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , حفاظت , از , تلفن همراه , در برابر , حملات مخرب ,



بازدید : 264
نویسنده : HOSEIN
شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی‏باشد ... و باقی قضایا!
قصد داریم تا هم اکنون یکی از کاربردی ترین و جالب ترین ترفندهای موبایل را که کمتر کسی از آن با خبر است را برای شما بازگو کنیم. ممکن است شما نیز گاهی حوصله و وقت کافی برای پاسخ گویی به تلفن هایی که به موبایلتان زده میشود را نداشته باشید؛ شاید گوشی را خاموش کنید و یا حتی بدان پاسخ نگویید که این دو کار تا حدودی خلاف ادب است. اما قصد داریم تا روشی ساده اما کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کاری کنید که هر زمان کسی با شما تماس گرفت با پیغام "شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد" یا "شماره مورد نظر مسدود است" و امثال اینها روبرو شود.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , شماره , مشترک مورد نظر , در , شبکه , موجود نمی‏باشد , و باقی قضایا , ! ,



بازدید : 290
نویسنده : HOSEIN
تغییر نام پیش فرض عکس و فیلم در گوشی های سری 60 نوکیا
در صورتی که گوشی شما نیز از نوع گوشیهای سری 60 نوکیا باشد، میدانید که وقتی با استفاده از دوربین گوشی عکس یا فیلم را میگیرید، عکس با نام پیش فرض Image و فیلم با نام پیش فرض Video ذخیره میشود و به ترتیب شماره کنار اسامی بالا میرود. با استفاده از این ترفند میتوانید نام پیش فرض عکسها و فیلمها را تغییر داده و خود را از تعویض پی در پی نامهای این فایلها خلاص کنید.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , تغییر نام , پیش فرض , عکس و فیلم , در , گوشی های , سری 60 نوکیا ,



بازدید : 271
نویسنده : HOSEIN

روشن نمودن چراغ صفحه گوشی در حالت قفل بودن صفحه کلیدهمان طور که میدانید در صورتی که در گوشی های سری 60 نوکیا، هنگامی که صفحه کلید گوشی را به حالت قفل Lock در می آورید، در صورتی که بخواهید پس از قفل صفحه کلید، اطلاعاتی مثل تاریخ و ساعت را ببینید باید گوشی را از حالت Lock خارج کنید و اطلاعات را ببینید چرا که در این صورت چراغ صفحه گوشی روشن نمیشود. در این ترفند قصد داریم روشی ساده را به شما معرفی کنیم که میتوانید با استفاده از آن در حالت قفل، چراغ صفحه را روشن کنید و اطلاعات را ببینید، بدون این که از حالت قفل صفحه کلید خارج شوید.


:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , روشن نمودن , چراغ صفحه , گوشی , در , حالت قفل , بودن , صفحه کلید ,



آشنايی با كدهای امنيتی سيم كارت
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 260
نویسنده : HOSEIN
آشنايی با كدهای امنيتی سيم كارت
به منظور حفظ سیمکارت و گوشی تلفن همراه از دسترسی غیر مجاز ، کدهای خاصی در نظر گرفته شده است. هر کدام از این کدها کارآیی خاصی دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی و بررسی این کدهای امنیتی بپردازیم.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , آشنايی , با , كدهای امنيتی , سيم كارت ,



طريقه نصب صحيح دستگاه بلوتوث بر روي كامپيوتر
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 276
نویسنده : HOSEIN
طريقه نصب صحيح دستگاه بلوتوث بر روي كامپيوتر
یکی از راه های متداول انتقال اطلاعات از روی تلفن همراه به کامپیوتر و بلعکس استفاده از دستگاه بلوتوث میباشد. اما نصب این دستگاه و استفاده نرم افزاری از آن نیازمند اندکی دقت میباشد. در این ترفند قصد داریم به معرفی قدم به قدم نصب این دستگاه بر روی کامپیوتر بپردازیم.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , طريقه نصب , صحيح , دستگاه , بلوتوث , بر روي , كامپيوتر ,



بازدید : 297
نویسنده : HOSEIN
دریافت اطلاعات آب و هوای شهرهای ایران از طریق SMS
در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جالب بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید آخرین اخبار هواشناسی تمام شهرهای ایران را از طریق SMS دریافت کنید. در این روش کافی است کد پیش شماره هر شهر را به شماره مخصوصی SMS نمایید، پس از چند لحظه آخرین وضعیت آب و هوایی این شهر برای شما از طریق SMS به موبایلتان ارسال میشود.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , دریافت اطلاعات , آب و هوای , شهرهای ایران , از طریق , SMS ,



بازدید : 286
نویسنده : HOSEIN
چک کردن اعتبار باقی مانده در تالیا بدون صرف هزینه
این ترفند مخصوص افرادی است که از سیم کارتهای اعتباری تالیا استفاده میکنند. مطمئنأ میدانید که برای چک کردن اعتبار باقی مانده از حساب شما در تالیا باید با شماره تلفن 888 تماس بگیرید و اپراتور مخصوص اعتبار شما را اعلام میکند. اما این روش طبیعتأ هزینه ای نیز برای شما دارد. هم اکنون قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید بدون نیاز به تماس با شماره تلفنی به اعتبار سیم کارت خود پی ببرید.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , چک کردن , اعتبار , باقی مانده , در , تالیا , بدون صرف هزینه ,



بازدید : 304
نویسنده : HOSEIN
همه چیز درباره گارانتی های تلفن همراه در ایران
سیما، ایرانیان، پردیس، ایراتل، پارسه، نیا، اتصالات، ایرانتل، نیاتل، سامنوکیا، اصلی، قائم، پارس دائم، الرمس (سیتادل)، پلاس و... نام های گارانتی گوشی هایی هستند که هر روز به گوشمان میخورد. به جرأت میتوان گفت نیمی از نام گارانتی های ذکر شده موبایل تقلبی هستند! گارانتی یکی از مهمترین چیزهایی است که هنگام خرید تلفن همراه باید به آن توجه کرد. قصد داریم ترفندهایی را به شما معرفی کنیم که در صورت توجه به آنها با خیال راحت میتواند گارانتی گوشی خود را مطمئن انتخاب کنید.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , همه چیز , درباره , گارانتی های , تلفن همراه , در ایران ,



معرفی تمامی برنامه های معروف موبایل
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 265
نویسنده : HOSEIN
معرفی تمامی برنامه های معروف موبایل
بسیاری از ما در مورد انواع و اقسام گوشی های تلفن همراه اطلاعات زیادی داریم؛ اما اکثر افراد اطلاعات کمی در مورد نرم افزارهای موجود برای این گوشی دارند. در این ترفند قصد داریم تا بیش از 100 نوع از نرم افزارهای معروف تلفن همراه و به ویژه گوشی های نوکیا را به شما معرفی کنیم که و هر یک را مختصرأ توضیح دهیم. در ضمن در صورتی که به هر یک از این نرم افزارها نیاز داشتید کافی است یک جستجو در بخش موبایل در انجمنهای ترفندستان نمایید یا آن را در آنجا درخواست نمایید.

:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , موبایل , ترفندموبایل , معرفی , تمامی , برنامه های معروف , ,



تعداد صفحات : 9